Show simple item record

dc.contributor.advisorPanec, Alancs
dc.contributor.authorChytil, Alešcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:52:16Z
dc.date.available2012-10-30T09:52:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95552
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb, konkrétně se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybraných fitcentrech v Ostravě. Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s marketingovým mixem fitcentra HanyBany. V teoretické části této bakalářské práce byla popsána problematika marketingu služeb a postupně byly charakterizovány všechny prvky marketingového mixu služeb. Cíl práce byl naplněn pomocí marketingového výzkumu, jehož výsledky byly podrobně analyzovány. Na základě výsledků výzkumu byla navržena doporučení pro vybrané prvky marketingového mixu, které by měly vést k vylepšení nabízených služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků fitcentra HanyBany.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing services, specifically deals with marketing mix in selected fitness centers in Ostrava. The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix of fitness center HanyBany. Issues of marketing services were described and all the elements of marketing mix of services were characterized in the theoretical part of this thesis. The objective of this thesis was fulfilled by marketing research and the results were analyzed in detail. Recommendations for selected elements of marketing mix were suggested based on the results of the research. The recommendations should improve services offered by fitness center HanyBany and increase customer satisfaction.en
dc.format65, [23] l. : il.cs
dc.format.extent1376309 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služeb, marketingový mix, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, vylepšení nabízených služebcs
dc.subjectmarketing services, marketing mix, determine customer satisfaction, marketing research, improve services offereden
dc.titleMarketingový mix vybraných fitcenter v Ostravěcs
dc.title.alternativeMarketing Mix of Selected Fitness Centers in Ostravaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2012-09-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHY089_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record