Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTvrdíková, Milenacs
dc.contributor.authorMikoláš, Martincs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:52:16Z
dc.date.available2012-10-30T09:52:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95553
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractMobile commerce, which is also known as commercial data content services delivered to mobile phones or similar devices, is gaining increasing acceptance and developing rapidly concurrently with the dissemination of broadband mobile networks and with the increasing development of mobile communication technology. What only a few years back to the past was limited to a simple serv¬ices such as ring tones, wallpapers, weather forecasts, short news services, games, has now expanded to in¬clude a broad variety of highly advanced multimedia services. The overall aim of this paper is to examine the popularity of mobile usage in the Czech Republic and compare the situation within the United Kingdom area. From the results focused on popularity of purchases and access to information through this devices, it is evident that m-commerce is gaining an importance and becoming a shopping assistant when speaking about buying and selling goods and services. This new possibilities should be adapted by businesses if they are willing to provide their customer with valuable services. This paper can be as well used by the future researchers if they will try to conduct research within these two countries or compare different areas with considering the differences in evolving new technologies.en
dc.description.abstractMobilní obchodování, které můžeme také popsat jako komerční poskytování multimediálního a informačního obsahu směrem k uživatelům mobilních telefonů a podobných zařízení, se těší stále většímu zájmu a rozvíjí se souběžně se šířením širokopásmových mobilních sítí a také s rostoucím rozvojem mobilních komunikačních technologií. Co kdysi v minulosti bylo omezeno jen na jednoduché služby jako vyzváněcí tóny, předpověď počasí, krátké zpravodajské služby, hry, se nyní rozrostlo v širokou škálu vysoce pokročilých multimediálních služeb. Hlavním cílem práce bylo prozkoumat popularitu mobilních služeb v České republice a porovnat situaci s Velkou Británií. Z výsledků zaměřených na popularitu nákupů a přístupu k informacím prostřednictvím těchto zařízení, je zřejmé, že m-commerce získává na významu a stává se nákupním asistentem. Tyto nové možnosti by měly být více vnímány podnikatelskými subjekty v případě, že jsou ochotni poskytovat zákazníkovi nadstandardní služby. Táto práce může být použitá dalšími studenty nebo zájemce, kteří chtějí provádět výzkum zaměřený na stejnou oblast technologií v těchto zemích.cs
dc.format.extent3912435 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMobile commerceen
dc.subjectsmartphoneen
dc.subjectwireless devicesen
dc.subjectmobile technologyen
dc.subjectuser interfaceen
dc.subjectMobilní obchodovánícs
dc.subjectchytrý telefoncs
dc.subjectbezdrátové přístrojecs
dc.subjectmobilní technologiecs
dc.subjectuživatelské rozhranícs
dc.titleMobile Commerce Development in the Czech Republic and the UKen
dc.title.alternativeVývoj mobilního obchodování v České republice a v UKcs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2012-09-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.contributor.consultantAmoo, Niics
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIK0043_EKF_B6209_6209R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam