Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorPetráš, Jaroslavcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:05Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:05Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96439
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat konkurenci cukrárny Ollies v Ostravě, vyhodnotit postavení této cukrárny na daném trhu a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení, která povedou k posílení její pozice na trhu, k získání nových zákazníků a k posílení loajality těch stávajících. Sběr dat byl uskutečněn pomocí metod mystery shopping, mystery návštěvy webových stránek a mystery mailing. V první části diplomové práce je charakterizována cukrárna Ollies a její nejbližší konkurenti. Druhá část diplomové práce je zaměřena na vymezení teoretických východisek v oblasti marketingu služeb, analýzy konkurence a mystery shoppingu. Ve třetí části je provedena analýza prodejen s následnými návrhy a doporučeními v části čtvrté. Z výzkumu vyplynulo, že cukrárna Ollies má na daném trhu velmi příznivé postavení. V celkovém hodnocení použitých mystery metod získala v porovnání s konkurenty největší počet dosažených bodů.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze competitors of Confectioner's Shop Ollies in Ostrava, to evaluate its market position and based on the obtained results to suggest proposals which will lead to strengthen its market position, to gain new customers and to strengthen the loyalty of existing ones. Data collection had been carried out by using the method of mystery shopping, mystery visit websites and mystery mailing. In the first part of the thesis are characterized Confectioner's Shop Ollies and its closest competitors. The second part of this master´s thesis is focused on defining the theoretical basis of marketing services, competition analysis, and mystery shopping. In the third part is the analysis of the stores performed, followed by the suggestions and recommendations in the fourth part. The research showed that the Confectioner's Shop Ollies has a very favorable position on the Confectioner's market. In the overall rating of used mystery methods Ollies gained the biggest number of points in comparison with competitors.en
dc.format.extent7607683 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery mailingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery mailingen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.titleAnalýza konkurence cukrárnycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Confectioner'sen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET520_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record