Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRozehnalová, Naděždacs
dc.contributor.authorHettenbergerová, Hanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:16Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:16Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96450
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení stavu právní úpravy tzv. distančních obchodů z pohledu ochrany spotřebitele, a zjištění stavu povědomí spotřebitelů o jejich právech v případě, že nakupují v elektronických obchodech. Práce je svou strukturou členěna do tří hlavních kapitol. První kapitola je zaměřena na zpracování právní úpravy elektronického obchodování a ochrany spotřebitele v České republice i v Evropské unii. Druhá kapitola analyzuje elektronický obchod MALL.CZ, a to především jeho obchodní podmínky a reklamační řád, a charakterizuje vývoj společnosti Internet Mall, a.s., která zmíněný elektronický obchod provozuje. Třetí kapitola má povahu aplikační a zahrnuje dotazníkové šetření mezi vybraným vzorkem uživatelů elektronických obchodů. Výsledky dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány v grafické podobě se slovním komentářem.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to evaluate the status of the legal regulation of the distant stores from the point of view of consumer protection and to determine the status of consumer awareness of their rights during the online shopping in electronic stores. The thesis is divided into three main parts. The first chapter is focused on the legal regulation processing of electronic commerce and consumer protection in the Czech Republic and the European Union. The second chapter analyzes the electronic store called MALL.CZ, especially its terms and conditions and complaint conditions, and describes the development of Internet Mall, a.s. company that practises the mentioned electronic store. In the third practical chapter there is included a survey among selected sample of users of electronic stores. The results of the survey are evaluated and processed in graphic form with verbal commentary.en
dc.format.extent2403291 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectdistanční smlouvycs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectelektronický obchodcs
dc.subjectobchodní podmínkycs
dc.subjectreklamační řádcs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer protectionen
dc.subjectdistant contractsen
dc.subjectelectronic commerceen
dc.subjectelectronic storeen
dc.subjectterms and conditionsen
dc.subjectcomplaint conditionsen
dc.titleSpotřebitel a jeho právní ochrana při elektronickém obchodovánícs
dc.title.alternativeThe Consumer Protection in Electronic Commerceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSelucká, Markétacs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHET010_EKF_N6208_6208T011_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam