Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorZicháčková, Evacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:17Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:17Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96452
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza konkurence na restauračním trhu. Práce vychází z teoretických východisek analýzy konkurence, marketingu služeb a využitých výzkumných metod. Cílem výzkumu je ohodnocení předem stanovených kritérií u vybraných konkurentů. Kritéria se zaměřovala na exteriér, dostupnost provozovny, celkový vzhled interiéru restaurace, jídelní stůl, toalety, ceny, jídelní a nápojový lístek. Neméně významné byly parametry týkající se úrovně personálu, pizzy, poskytování dalších služeb, možnostech platby a podpory prodeje. Dílčím cílem práce je porovnání výsledků jednotlivých kritérií mezi konkurenty. Sběr dat byl uskutečněn pomocí metody mystery shopping a mystery mailing. V poslední části práce jsou navrženy doporučení, které by mohly vést k větší konkurenceschopnosti restaurace Veneto.cs
dc.description.abstractThe theme of the thesis is competitive analysis on the restaurant market. The thesis is based on theoretical model of competition analysis, marketing services and used research methods. The aim of the research is evaluation of the predetermined criteria for selected competitors. Criteria focused on the exterior, availability, interior, dining table, toilets, prices, food and drink menu. Equally important were parameters for the level of the staff, pizza, other services, payment options and sales promotion. The operational objective is comparison of outputs between competitors. Data collection had been carried out by using the method of mystery shopping and mystery mailing. In the last part, there are suggested recommendations, which could lead to higher competitiveness of restaurant Veneto.en
dc.format.extent5348846 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery mailingcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery mailingen
dc.subjectserviceen
dc.subjectrestauranten
dc.titleAnalýza konkurence na restauračním trhucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Restaurant Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZavadilová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZIC019_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam