Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorPlašil, Luborcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:39Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:39Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96495
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractObsahem práce je analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky, která byla provedena ve třech fázích. V první fázi byl změřen spotřební etnocentrismus ve dvou sledovaných městech, tedy v Praze a Ostravě. Ve druhé fázi byla změřena a porovnána úspěšnost dvou značek příslušejících k daným městům. Z naměřených výsledků první a druhé fáze, ve kterých bylo použito dotazníkové šetření, byly vyvozeny závěry ohledně vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky. Ve třetí fázi byla pomocí skupinových rozhovorů analyzována správnost významového přenosu názvu značky a produktů z Ostravy (původního působiště) do Prahy. Ze zjištěných výsledků analýzy byla vyvozena doporučení pro marketingovou komunikaci analyzovaných značek i ostatních značek společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis contents an analysis of the impact of consumer ethnocentrism on the brand success, which was conducted in three phases. The first phase was measurement of consumer ethnocentrism in the two cities, Prague and Ostrava. In the second phase the success of the two brands belonging the two cities was measured and compared. From the measured results of the first and second phase, in which questionnaire was used, conclusions were drawn about the impact of consumer ethnocentrism on the brand success. The correctness of semantic transmission of the brand name and product names from Ostrava (original place of business) to Prague, was analyzed in the third phase using the focus groups method. The result of the analysis was used for the formulation of recommendations for marketing communication of analyzed brands and other brands owned by the company.en
dc.format.extent2781952 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřební etnocentrismuscs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectúspěšnost značkycs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectpizzeriecs
dc.subjectChacharova pizzacs
dc.subjectPepikova pizzacs
dc.subjectconsumer ethnocentrismen
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand successen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectpizzeriaen
dc.subjectChachar pizzaen
dc.subjectPepik pizzaen
dc.titleAnalýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značkycs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Ethnocentrism Impact on Brand Successen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLA233_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam