Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorSwiderová, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:44Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:44Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96505
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provedení komplexní analýzy součastného stavu sportovního klubu a následný návrh nové marketingové strategie. V práci jsou využity: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a marketingový mix služeb. Na základě těchto analýz byly zjištěny nedostatky sportovního klubu. Návrh marketingové strategie byl aplikován na jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Z výsledků analýzy byla navržena doporučení pro zefektivnění marketingu, získání nových zákazníků a zlepšení konkurenceschopnosti sportovního klubu.cs
dc.description.abstractThe objective of this thesis is to undertake a comprehensive analysis of the current state of the sports club, the design of a new marketing strategy. There are used PEST analysis, SWOT analysis, Porter's five forces analysis and marketing mix of services. On the basis of these analyzes were deficiencies sports club. Draft marketing strategy was applied to individual elements of the marketing mix of services. The results of the analysis have been proposed recommendations for streamlining marketing, acquiring new customers and improve the competitiveness of the sports club.en
dc.format77, [5] l. : il.cs
dc.format.extent3166235 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, marketingový mix, sportovní marketingový mix, marketingová strategie, SWOT analýza, PEST analýza, Porterům model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectmarketing, marketing mix, sports marketing mix, marketing strategy, SWOT analysis, PEST analysis, porterům five forces modelen
dc.titleNávrh marketingové strategie sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal for Sports Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBartošová, Luciecs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSWI018_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam