Show simple item record

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorKašová, Žanetacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:49Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:49Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96515
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce „Strategie podniku“ bylo vytvořit návrh strategie společnosti AHOS CZ, s.r.o. Za tímto účelem byly v první kapitole nazvané „Teoretická východiska strategického plánování a metodika práce“ popsány základní pojmy týkající se strategie. Z odborné literatury byla dále teoreticky popsána PESTLE analýza, finanční analýza a metoda GM-TREND. Na základě poskytnutých informací a materiálů od vedení společnosti byly v kapitole „Představení podniku“ provedeny PESTLE analýza makrookolí a finanční analýza pomocí jednotlivých poměrových ukazatelů. Dále byla změřena dynamika potenciálu firmy pomocí metody GM-TREND. Díky získaným informacím a provedeným analýzám byly předloženy doporučení a návrh strategie pro společnost AHOS CZ, s.r.o., což se po vzájemné konzultaci s vedením firmy stane podkladem pro vytvoření a implementování stěžejní strategie společnosti.cs
dc.description.abstractStrategy proposal for the AHOS CZ, s.r.o. enterprise was the goal of the diploma thesis “Strategy of the Company”. In the first chapter “Theoretic foundation of strategic planning and work methodology” were described fundamental terms about strategy. Theoretical summary was made from published literature on PESTLE analysis, financial analysis and GM-TREND method. PESTLE analysis of macrodistrict and financial analysis using individual ratio parameters were made on the basis of information and materials provided by company management. Furthermore the dynamic of the company potential was measured with the aid of GM-TREND method. Recommendations and strategy proposal were submitted to AHOS CZ, s.r.o. enterprise on the basis of obtained information and made analyses; after consultation with the company management it will become a basic documentation for creating and implementation of the principal company strategy.en
dc.format.extent2509720 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategické plánovánícs
dc.subjectimplementace strategiecs
dc.subjectPESTLE analýzacs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectmetoda GM-TREND.cs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectimplementation of the strategyen
dc.subjectPESTLE analysisen
dc.subjectGM-TREND method.en
dc.titleStrategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Strategyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠpatenka, Karelcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRB092_EKF_N6208_6208T020_02_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record