Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorMrázková, Hanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:50Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:50Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96516
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce zní Analýza využití nástrojů marketingové komunikace e-shopu. Cílem mé práce bylo analyzovat marketingovou komunikace e-shopu prodávajícího pamětní mince a medaile, zhodnotit vliv marketingových nástrojů na prodejnost a návštěvnost e-shopu. Práce se skládá ze sedmi částí. Nejdříve jsou sepsána teoretická východiska marketingové komunikace v prostředí internetu. Následuje charakteristika internetového obchodu. Metodika výzkum a analýza marketingové komunikace. Na základě korelační a regresní analýzy byla data zpracována a vytvořeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is analysis of the use of marketing communication tools e-shop. The objective of of this work was to analyze the marketing communication e-shop seller commemorative coins and medals, to assess the impact of marketing tools on the marketability and attendance e-shop. The work consists of seven parts. The earliest are written theoretical foundations of marketing communications in the Internet. An overview of the online store. Methodology of research and analysis of marketing communication. On the basis of correlation and regression analysis of the data was processed and made ​​suggestions and recommendations.en
dc.format.extent13458309 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectúčinnostcs
dc.subjectefektivnostcs
dc.subjectPPC reklamacs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectprodejnostcs
dc.subjectkonverzecs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjecte-shop, efficiencyen
dc.subjecteffectivenessen
dc.subjectPPC advertisingen
dc.subjecttrafficen
dc.subjectmarketabilityen
dc.subjectconversionen
dc.titleAnalýza využití nástrojů marketingové komunikace e-shopucs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication Tools Utilization in Online Storeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA139_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam