Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKřížová, Kamilacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:52Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96520
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou komunikaci Ekonomické fakulty VŠB-TUO zacílenou na zahraniční studenty. Byla použita metoda osobního dotazování a skupinového rozhovoru. Bylo analyzováno, jaké jsou důvody pro studium v zahraničí, kde studenti vyhledávají informace a co ovlivňuje jejich rozhodnutí o výjezdu. Dále obsahuje hodnocení současných letáků Ekonomické fakulty VŠB-TUO a jiných reklamních sdělení cílených na studenty. Cílem práce bylo navrhnout vhodný obsah, styl a kanály marketingové komunikace, aby více zahraničních studentů projevilo zájem o studium na Ekonomické fakultě VŠB-TUO.cs
dc.description.abstractThesis focuses on current marketing communication of the Faculty of Economics, VSB-Technical University Ostrava towards international students. Methods of oral survey and focus group were used. It analyses reasons for studying abroad, students' information sources and what influences their decision to go abroad. It also contains an evaluation of current leaflets of the Faculty of Economics and other advertisements which target students. The objective is to come up with suitable content, style and channels of marketing communication, so that more international students will be interested in studying at the Faculty of Economics, VSB-Technical University Ostrava.en
dc.format.extent5396393 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, Ekonomická fakulta, zahraniční studenti, výměnné pobyty, Erasmuscs
dc.subjectmarketing communication, The Faculty of Economics, international students, exchange programmes, Erasmusen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace na trhu výměnných pobytůcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis in the Exchange Programme Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRI399_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam