Show simple item record

dc.contributor.advisorMutinová, Tereziecs
dc.contributor.authorJeřábková, Terezacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:54Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:54Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96524
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je členěna do 6 stěžejních kapitol, které jsou zaměřeny na oblast strategické analýzy podniku. Na základě studia odborné literatury jsou vysvětlena teoretická východiska této problematiky od strategického řízení, přes analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku až po určení vhodné strategie. Daná teoretická východiska jsou následně v praktické části mé diplomové práce aplikována na společnost IPM Plus, s.r.o. Cílem této práce bylo zmapovat současné strategické postavení společnosti IPM Plus s.r.o. a pokusit se navrhnout možná řešení problémů tak, aby došlo k eliminaci slabých stránek a případných ohrožení z okolí společnosti. Strategická analýza společnosti byla realizována prostřednictvím PESTE analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, interní analýzy a SWOT analýzy. Následná doporučení jsou zaměřeny na zlepšení fungování společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o společnosti, získání nových zákazníků, vytvoření vztahu se stálými zákazníky a rozšíření stávajících nabízených služeb.cs
dc.description.abstractThis master´s thesis is structured into six major chapters, which focus on the field of strategical analysis of the company. Based on the studying of specialized literature, theoretical themes of this problematics are explained, from strategical management through external and internal enviroment analysis of the company to the estabilishment of the suitable strategy. These theoretical themes are applied on IPM Plus, s.r.o. company afterwards. The aim of this thesis was to map current strategical position of IPM Plus s.r.o. company and try to suggest possible problem solutions in the way, that the weaknesses and threats form the surroundings would be eliminated. Strategical analysis of the company was performed with the help of PESTE analysis, Porter´s Five Forces Model of Competition, internal analysis and SWOT analysis. Subsequent recommendations are targeted on improvement of running the company, increasing the customers´ awareness about the company, acquiring new clients, relationship development with the regular visitors and broadening of the presently offered services.en
dc.format.extent3637035 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjecttržní pozice podnikucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPESTE analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectmarket position of the companyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPESTE analysisen
dc.subjectPorter's five forces modelen
dc.titleAnalýza tržní pozice vybraného podnikucs
dc.title.alternativeAn Analysis of the Market Position of the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJarolímová, Janacs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJER056_EKF_N6208_6208T037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record