Show simple item record

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorMrkývková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96549
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza zákazníků při výběru bankovní instituce. Práce je zaměřena na bankovní společnost GE Money Bank, a.s. a také na zákazníky dalších bankovních společností. Na základě primárního výzkumu, který byl proveden pomocí strukturovaného dotazníku, byly zjištěny preference klientů GE Money Bank, a.s v oblasti marketingové komunikace, produktů a procesů. Analýza byla zaměřena také na preference klientů, kteří využívají i ostatní banky. Záměrem bylo zjistit, které bankovní společnosti jsou preferované a které faktory zákazníka ovlivňují při výběru banky. Na základě výsledků byly navrhnuty doporučení pro zlepšení.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is an analysis of customers choosing banking institutions. The work is focused on the banking company GE Money Bank, while the work is focused on customers of other banking companies. Based on primary research, which was conducted using a structured questionnaire, were identified customer preferences GE Money Bank, in marketing communications, products and processes. The analysis also focused on the preferences of clients who use other banks. The aim was to find out which banking companies are preferred and which factors influence the customer when choosing a bank. Based on the results were suggested recommendations for improvement.en
dc.format.extent2810692 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpreference, zákazník, bankovní společnost, analýza, výběr, výzkumcs
dc.subjectpreference, customer, banking company, analysis, selection, researchen
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků při výběru bankovní institucecs
dc.title.alternativeCustomer Preferences Analysis in the Making Choice of Banking Institutionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRK047_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record