Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorKavková, Hanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:07Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:07Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96560
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem předložené diplomové práce je analýza účinnosti marketingové komunikace na bankovním trhu. Práce se konkrétně zabývá analýzou účinnosti televizních reklam u čtyř vybraných bank. Mezi tyto banky byly zařazeny Air Bank, Česká spořitelna, Komerční banka a Raiffeisenbank. V teoretické části je charakterizována samotná marketingová komunikace a nástroje, které využívá. Podrobněji se zde nachází popis reklamy jako nástroje marketingové komunikace. V praktické části se nachází charakteristika bankovního trhu, jednotlivých bankovních společností a samotná analýza výsledků, získaných pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků byly pak následně vytvořeny návrhy a doporučení pro jednotlivé banky.cs
dc.description.abstractThis Master thesis deals with analysing of marketing communication effectiveness on banking market. This thesis deals with analysing of effectiveness in television advertising of four selected banks. Among those banks have been selected Air Bank, Česká spořitelna, Komerční banka and Raiffeisenbank. In the theoretical part marketing communication and its instruments are being described. For example detail decription of advertising as a tool of marketing communication. In the practical part are being characterized banking market, particular banks and result analysis, which has been find out by marketing research. From the results has been created solutions and recommendation for each particular bank.en
dc.format.extent3495284 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjecttelevizní reklamacs
dc.subjectbankacs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing Communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjecttelevision advertisingen
dc.subjectbanken
dc.titleAnalýza účinnosti marketingové komunikace na bankovním trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Communication Effectiveness on Banking Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV072_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam