Show simple item record

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorKolarczyková, Janacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:08Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:08Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96561
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem: „Návrh marketingové komunikace pro novou oblast podnikání“, se v teoretické části věnuje popisu konkrétní firmy prodávající vánoční výzdobu. Dále popisuje teorii marketingového mixu, marketingové komunikace a konkrétní prvky komunikačního mixu. V praktické části je proveden výzkum marketingové komunikace, analýza výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření a návrh nové marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň společnosti.cs
dc.description.abstractThis master thesis entitled: „Designing Marketing Communication for New Business“ deals with the description of a particular company selling Christmas decorations, in its theoretical part. Then it also describes the marketing mix´s theory, marketing communication and specific elements of communication mix. In the practical part concentrates on the perform research concerning the marketing communication is carried out in this part, the data collected via a questionnaire survey is analysed and the new strategy for marketing communication, specifically for advertising campaign, is being suggested.en
dc.format.extent8627895 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectvánoční výzdobacs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectresearchen
dc.subjectChristmas decorationen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro novou oblast podnikánícs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Communication for New Businessen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOL631_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record