Show simple item record

dc.contributor.advisorJanečková, Viktoriecs
dc.contributor.authorMrázek, Vítcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:22Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:22Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96593
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie HC Oceláři Třinec. Součástí je detailní analýza současné marketingové strategie a marketingový průzkum. Cílem práce je provést analýzu současného stavu marketingové strategie a uvést návrhy a doporučení do budoucna. Ve výsledku by měla sloužit jako podklad pro vedení klubu.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the analysis of marketing strategy HC Oceláři Třinec. Also included is a detailed analysis of the current marketing strategy and marketing research. The aim is to analyze the current state of marketing strategy and provide suggestions and recommendations for the future. The result should serve as a basis for the club.en
dc.format96, [8] l. : il.cs
dc.format.extent5196691 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsports cluben
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectmarketing communications, marketing researchen
dc.titleMarketingová komunikace vybraného sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Communication of the Selected Sports Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLotter, Jancs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA138_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record