Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorHillová, Monikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:26Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:26Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96601
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV mé diplomové práci se zabývám návrhem eventu pro absolventy oboru marketing a obchod. Příprava vychází z marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníků. Cílem mé práce je návrh pro realizaci eventu pro absolventy oboru. Mou snahou bude event navrhnout a zpracovat a také se podílet na jeho organizaci. Součástí práce jsou návrhy a doporučení, jak nejlépe tuto akci uspořádat. Diplomový práce je rozdělena do 5 hlavních kapitol. V první části se teoreticky věnuji marketingové komunikace a teorii eventu. V druhé části se věnuji charakteristice oboru a jeho absolventů. Následující část je věnována sestavení dotazníku a vyhodnocení shromážděných dat. Ve čtvrté části analyzuji výsledky výzkumu provedeného v praxi. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro celý event.cs
dc.description.abstractIn my dissertation thesis I am dealing with the proposal of event for graduates of marketing and business. Preparation is based on market research conducted on the basis of survey. The aim of my thesis is the proposal for realization of the event for graduates. My effort will be suggested the event, process it and also to participate in its organisation. Part of the thesis is proposals and recommendations how to best organize this party. The dissertation thesis is divided into 5 main chapters. In the first part I am theoretically dealing with marketing communication and with theory of the event. In the second part I devote myself to characterization of the field of study and its graduates. Following part is devoted to compile a survey and to evaluation of the collected data. In the fourth part I am analysing the results of research completed in practise. And in the final part proposals and recommendation for whole event are suggested.en
dc.format.extent2006594 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecteventcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectorganizovánícs
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjecteventen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectexplorationen
dc.subjectorganizeen
dc.titleNávrh na realizaci eventu pro absolventy oborucs
dc.title.alternativeDesign for the Execution of the Event for Graduatesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHIL027_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record