Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKavková, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:27Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:27Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96604
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat a následně navrhnout marketingovou komunikaci neziskové organizace Člověk v tísni. Práce zjišťuje, jaká je úroveň marketingové komunikace Člověka v tísni, jak využívá její jednotlivé nástroje a také jaké jsou rozdíly ve známosti organizace v hlavním a malém městě. V úvodní části je teoreticky popsána marketingová komunikace všeobecně a následně i u neziskového sektoru. Další části je charakteristika organizace Člověk v tísni, popis její činnosti, historie, hodnot, struktury, financování, marketingového mixu a také prostředí, které organizaci ovlivňuje. V metodické části jsou popsány přípravná a realizační fáze sběru dat. Především jsou charakterizovány problém a cíl výzkumu. Velmi významnou kategorii práce představuje analytická část, ve které jsou zpracována primární data z výzkumu, který probíhal prostřednictvím písemného dotazování. Z výsledku výzkumu vychází závěrečná část práce, tedy návrhy a doporučení. V těch jsou shrnuty nejdůležitější kroky, které by měla organizace Člověk v tísni udělat ke zkvalitnění své marketingové komunikace a tedy k získání většího počtu dárců, kteří jsou pro její činnost velmi důležití.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze and design a marketing communications Non-Profit Organization People in Need. The work investigates what the level of marketing communications People in Need to use the various tools and also what are the differences in knowledge organization in the capital and a small town. The first part is theoretically described marketing communications in general, and consequently in the nonprofit sector. Another characteristic of the organization People in Need, a description of its activities, history, values, structure, financing, marketing mix and the environment that affect the organization. The methodology section describes the preparatory and implementation phases of data collection. Mainly characterized by the problem and research objective. A very important category of work is the analytical part, which is processed by the primary data of the research, which was conducted through written questioning. The outcome of the research is based on the final part of the text suggestions and recommendations. In those summarizes the most important steps that should the organization People in Need to do to improve your marketing communications and thus to obtain a larger number of donors who are for her very important work.en
dc.format.extent15984738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNezisková organizacecs
dc.subjectČlověk v tísnics
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectvztahy s veřejnostícs
dc.subjectNon-profit organizationen
dc.subjectPeople in Needen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectfundraisingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.titleNávrh marketingové komunikace neziskové organizacecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Non-Profit Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMüller, Davidcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV073_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam