Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrabková, Ivetacs
dc.contributor.authorKocichová, Markétacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:32Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:32Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96617
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce teoreticky vymezuje veřejnou správu včetně jejího členění a právního vymezení. Práce podrobně definuje řízení ve veřejné správě a jednotlivé přístupy řízení. Dále se zabývá vymezením kvality, řízením kvality veřejné správy a koncepcí Total Quality Management. Samotné řízení kvality ve veřejné správě a její vývoj po roce 1989 je popisován v podmínkách České republiky. Diplomová práce charakterizuje vybrané nástroje zvyšující kvalitu veřejné správy, kterými jsou Normy ISO řady 9000, model Excelence EFQM, Benchmarking, Common Assessment Framework, Místní Agenda 21, metoda Balanced Scorecard a Environmental Management and Audit Scheme. V neposlední řadě, práce hodnotí využívání nástrojů řízení kvality ve vybraných státech Evropské unie na základě provedeného dotazníkového šetření. Nicméně převážná část dotazníkového šetření se zabývá modelem Common Assessment Framework.cs
dc.description.abstractThe Diploma thesis theoretically defines Public Administration, including its structure and legal constitution. This thesis closely defines management in public administration and individual management approaches. Also deals with the definition of quality, quality management in public administration and concept of Total Quality Management. Actual quality management in public administration and its development after 1989 is described in terms of Czech Republic. The Diploma thesis characterizes the selected ways which increases quality of public administration, namely standards ISO 9000, EFQM Excellence Model, Benchmarking, Common Assessment Framework, Local Agenda 21, the Balanced Scorecard and Environmental Management and Audit Scheme. Last but not least, the thesis evaluates ways of using quality management in selected countries of the European Union on the basis of the survey. However, the majority of the survey deals with the Common Assessment Framework model.en
dc.format.extent2211215 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVeřejná správa, řízení ve veřejné správě, New public Administration, New Public Governance, New Public Management, New Public Services, řízení kvality, Celkové řízení kvality, Normy ISO řady 9000, Model excelence EFQM, Benchmarking, Společný hodnotící rámec, Místní Agenda 21, Metoda Balanced Scorecard, Systém environmentálního managementu a auditu.cs
dc.subjectPublic Administration, Management in Public Administration, New public Administration, New Public Governance, New Public Management, New Public Services, quality management, Norms ISO 9000, EFQM Excellence Model, Benchmarking, Common Assessment Framework, Local Agenda 21, Balanced Scorecard, Environmental Management and Audit Scheme.en
dc.titleNástroje řízení kvality ve veřejné správěcs
dc.title.alternativeThe Tools of Quality Management in Public Administrationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČecháková, Ivanacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC415_EKF_N6202_6202T055_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam