Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorPoloková, Pavlacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:40Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:40Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96642
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na Ostravské fitness centrum Pure Jatomi Fitness. Cílem práce bylo provést pomocí příslušných metod strategickou analýzu vybraného fitness centra a na jejím základě určit strategii a doporučit změny, které by mohly pomoci ke zlepšení konkurenční pozice a celkového postavení fitness centra na trhu. K získání potřebných informací bylo využito dotazníku, rozhovoru s manažerkou a sekundárních zdrojů. Práce je složena z části teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti strategického managementu. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických východisek v praxi. Z výzkumu vyplynulo, že fitness centrum má dobré konkurenční postavení, ale vzhledem k jeho úspěšnosti nedostatečný prostor pro velké množství lidí. Vedení by se mělo zaměřit na stanovení správné strategie. Důležitým krokem by mohlo být vybudování další pobočky v jiném obchodním centru a rozšíření nabídky služeb.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the fitness centre Pure Jatomi Fitness in Ostrava. The goal of this paper is, by means of corresponding methods, to perform a strategic analysis of a chosen fitness centre and based on the results to determine a strategy and recommend changes which could help to improve the competitive position and the overall position of the fitness centre in the market. A questionnaire, an interview with a manager, and secondary sources were used to gain necessary information. The paper consists of a theoretical and practical part. The theoretical part determines basic terms from the strategic management area. The practical part focuses on applying theoretical grounds in practice. As follows from the research, the fitness centre has a good competitive position, however considering its successfulness it does not have sufficient space for a great amount of people. The management should concentrate on setting a right strategy. An important step forward could be establishing another branch in a different shopping centre and extending their service offer.en
dc.format71, [9] l. : il.cs
dc.format.extent711031 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectvizecs
dc.subjectmisecs
dc.subjectcílecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectinterní analýzacs
dc.subjectexterní analýzacs
dc.subjectformulace strategiecs
dc.subjectnávrh strategiecs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectfitness centeren
dc.subjectvisionen
dc.subjectmissionen
dc.subjectgoalsen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectinternal analysisen
dc.subjectexternal analysisen
dc.subjectstrategy formulationen
dc.subjectstrategy proposalen
dc.titleNávrh strategie pro fitness centrumcs
dc.title.alternativeStrategy Proposal for a Fitness Centeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrausová, Annacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL651_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam