Show simple item record

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorPlšek, Michalcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:45Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:45Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96655
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat současný stav sportovního centra HAVAJ a na základě zjištění, navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která povede k efektivnímu využívání marketingového mixu a zvýšení počtu spokojených zákazníků s nabízenými službami posilovny a spinningu. Diplomová práce je rozdělena do šesti kapitol. Přičemž první a šestou kapitolu tvoří úvod a závěr. Druhá kapitola je zaměřena na vymezení klíčových pojmů v oblasti marketingu, za použití odborné literatury. Následuje třetí kapitola s charakteristikou sportovního centra HAVAJ. V kapitole čtvrte je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy prostředí podle M. E. Portera, SWOT analýza. V této kapitole je dále proveden dotazníkový výzkum, který je rozdělen na dvě části, a to na přípravnou a realizační, po které následuje vyhodnocení výsledků výzkumu zákazníků posilovny a spinningu. Na základě získaných poznatků je v této kapitole proveden návrh marketingové strategie sportovního centra v koncepci ,,7P“. Pátá kapitola obsahuje shrnutí výsledků šetření a navržená doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was to conduct „AsIs“ analysis of selected business entity and based on the results to suggest an appropriate strategy that will lead to an effective use of Marketing Mix and to an increased number of satisfied customers. The thesis is divided into six parts. The first part is an introduction and the last is a conclusion. The second chapter defines key marketing concepts, using literature as the main data source. The following chapter is the characteristic of the Havaj sport center. The fourth chapter is the micro and macro analysis, analysis by ME Porter and SWOT analysis. In this chapter are also described the result of the conducted survey. The survey was split into two parts, the preparatory and the implementation phase, followed by the evaluation of the results. Sport center marketing strategy concept based on “7P” was than defined. The fifth chapter contains a summary of the survey results and proposed recommendations.en
dc.format77, [12] l. : il.cs
dc.format.extent2730959 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectanalýza odvětví podle M. E. Porteracs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkový výzkumcs
dc.subjectmarketing mix – servicesen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectM. E. Porter analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleMarketingová strategie sportovního centracs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Sports Centeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePivoňka, Tomášcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLS030_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record