Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKorčáková, Leonacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:53Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:53Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96673
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV diplomové práci se věnuji návrhu zlepšení image volejbalového klubu a zlepšení marketingové komunikaci klubu. Cílem práce je zjistit využití komunikačních nástrojů a spokojenost s nimi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána image a jednotlivé prvky marketingového mixu. V Charakteristice je popsán volejbalový klub SK UP Olomouc a jeho marketingové aktivity. Praktická část zahrnuje marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí skupinového rozhovoru a dotazníku. Další část praktické kapitoly je analýza výsledků ze skupinového rozhovoru a dotazníku a tedy zjištění názorů a návrhů jednotlivých respondentů a poté následovné doporučení pro zlepšení image klubu a marketingové aktivity klubu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals proposes to improve the image of volleyball club and improve marketing communications in this club. The goal is to determine the use of communication tools, and the satisfaction with them. The diploma thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part are described the image and description of the marketing mix. In the characteristics is described Volleyball Club SK UP Olomouc and its marketing activities. The practical part includes marketing research which I conducted by using of the focus group and a questionnaire. Next part of the practical part are the analysis of the results from the focus group and questionnaire and then finding out the opinions and suggestions of respondents and afterwards the recommendations for the improving the image of the club and marketing activities of the club.en
dc.format.extent5994941 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImage, volejbal, Olomouc, volejbalový klub, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, logo, internetová stránkacs
dc.subjectImage, volleyball, Olomouc,volleyball club, marketing communications, advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, logo, websiteen
dc.titleAnalýza image volejbalového klubucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Image Volleyball Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR336_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam