Show simple item record

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorKlanicová, Michaelacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:54Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:54Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96675
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Tvorba marketingového plánu restauračního zařízení“ je sestavení návrhů postupů a doporučení Hospůdce na hřišti do přehledného plánu. Marketingový plán vychází z analýzy trhu a restauračního zařízení, je zaměřen na preference, potřeby a přání zákazníků. Teoretická část je orientována na poznatky týkající se marketingového plánování a marketingového plánu. Pojednává o druzích plánů, uživatelích, kterým je určen a zahrnuje strukturu podnikatelského plánu. Praktická část je zaměřena na marketingový výzkum sloužící ke zmapování trhu a chování zákazníků v daném gastronomickém zařízení a následný návrh marketingového plánu. Cílem je zvýšit povědomí o podniku, zlepšit vnímání mezi zákazníky a následně posílit tržby, zisk a postavení na trhu.cs
dc.description.abstractThe subject of Bachelor work „Formulation of Marketing Plan for Restaurant“ is a compilation of procedures proposal and recommendations to the „Hospůdka na hřišti“ to a well-organized plan. A marketing plan is based on an analysis of the market and restaurants, and is focused on the preferences, needs and wishes of our customers. The theoretical part is oriented to knowledge relating to the marketing planning and marketing plan. It covers the types of plans, users to which it is intended and includes the structure of the business plan. The practical part is focused on marketing research, to survey the market and customer behavior in the gastronomical establishments and the subsequent proposal for a marketing plan. The aim is to increase the awareness of the estabilishment, improve the perception among customers and, consequently, to strengthen sales, profit and market position.en
dc.format.extent4752449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectplanningen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectResearchen
dc.titleTvorba marketingového plánu restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeFormulation of Marketing Plan for Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLA159_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record