Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorRichterová, Evacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:58Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:58Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96689
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Národního divadla moravskoslezského, působícím v moravskoslezském kraji. Věnuje se rovněž charakteristice prostředí, ve kterém divadlo působí. Pomocí SWOT analýzy popisuje postavení divadla a jeho slabé a silné stránky, které ho mohou ovlivňovat v jeho další působnosti. Část práce je věnována návrhům a doporučením, která by byla vhodná pro účelnou marketingovou komunikaci aplikovanou na segment vysokoškolských studentů.cs
dc.description.abstractThis thesis is conserned with Marketing Communication of National Moravian- Silesian Theatre which is operating in the Moravian Region. It concerns the characteristics of the environment, in which the NDM is operating. With the use of SWOT analysis it describes the role of the Theatre and its strenghts and weaknesses in its next action. The part of the tesis deals with recommendations and proposals, which could be suitable for efficient marketing communications applied for the undergraduate.en
dc.format.extent3652659 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNárodní divadlo moravskoslezskécs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectNational Moravian - Silesian Theatreen
dc.subjectTheatreen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectMarketing Communication mixen
dc.subjectMarketing mix of servicesen
dc.subjectAdvertisingen
dc.titleNávrh marketingové komunikace divadlacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of Theatreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠtěpánková, Kristýnacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIC181_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam