Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorRechová, Vendulacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:00Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:00Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96692
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu komunikační kampaně Občanské demokratické strany v krajských volbách. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které se věnují popisu krajské volební kampaně, teoretickým východiskům marketingové komunikace, metodice výzkumu a následné analýze a návrhům pro ODS do dalších voleb. První kapitola je věnována teorii marketingové komunikace. Jsou zde vysvětleny nástroje marketingové komunikace, které se využívají v politickém marketingu a ve volebních kampaních. Další kapitola prezentuje Občanskou demokratickou stranu, lídra kandidátky Davida Sventka a volební kampaň do krajských voleb, které se konaly na podzim 2012. Metodika výzkumu popisuje postup při vytváření výzkumů, které proběhly v rámci celé kampaně. Jednalo se o Mystery Guest, dotazník formou sémantického diferenciálu a pozorování. Na základě těchto výzkumů byla zpracována analýza popisující výsledky výzkumu. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy z jednotlivých částí výzkumu a doporučení pro ODS do dalších volebních kampaní.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the analysis of communication campaign of Civic Democratic Party in regional elections. The thesis is divided into five chapters, which are devoted to the description of the regional election campaign, the theoretical bases of marketing communications, research methodology, the following analysis and proposals for ODS to the next election. The first chapter is devoted to the theory of marketing communications. It is explained marketing communication tools that are used in political marketing and election campaigns. The next chapter presents the Civic Democratic Party, leadership candidate David Sventek a comunication campaign for regional elections, which was in autumn 2012. The research methodology describes procedure of creating surveys that were conducted throughout the campaign. It was a Mystery Guest, semantic differential questionnaire and observation. On the result of research was processed analysis which contains results of research. In the last chapter are suggestions from various parts of the research and recommendations for ODS to other election campaigns.en
dc.format.extent4592748 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectpolitikacs
dc.subjectkrajské volbycs
dc.subjectObčanská demokratická stranacs
dc.subjectMystery Guestcs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectelection campaignen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpolitical marketingen
dc.subjectpoliticsen
dc.subjectregional electionsen
dc.subjectCivic Demokratic Partyen
dc.subjectMystery Guesten
dc.subjectsemantic differentialen
dc.subjectobservationen
dc.titleAnalýza komunikační kampaně politické strany v krajských volbáchcs
dc.title.alternativeAnalyzing Communication Campaign of a Political Party in the Regional Electionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVeličková, Lenkacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREC047_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam