Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorNavrátil, Romancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:02Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:02Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96697
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu elektronických her sociální sítě. V rámci práce byl realizován primární marketingový výzkum. Metodou výzkumu bylo dotazování na výběrovém vzorku respondentů- elektronické. Byly vytvořeny dva dotazníky, jeden český a druhý anglický , které byly určeny rozdílným skupinám respondentů. Vyhodnocení dat ukázalo rozdílné vztahy, typy a zdroje informací a výstupů z otázek zaměřených na různá tématu. Tyto byly zanalyzovány a vysvětleny. Na tomto základě bylo definováno několik doporučení na zlepšení postavení firem na trhu. Struktura práce: úvod, charakteristika trhu her na sociální síti, teoretická východiska analýza zákazníků, metodika výzkumu, analýza výsledků, návrhy na zlepšení, závěr.cs
dc.description.abstractThe work is focused on Customer Behaviour Analysis on the Social Network Games Market Research method was an electronic questionnaire on a sample of respondents. Two questionnaires were made, one in czech language and one in english language. Each for a different respondent group. Evaluation of the data showed different relations, sorts of information and outcomes focused on several themes. These were examined and explained. On this basis several recommendations to improve the position of the companies on the market were defined. The structure of the work: an introduction, characteristics of the social network games market, the theoretical basis of customer behaviour measurement, research methodology, analysis of results, suggestions for improvement, conclusion and attachments.en
dc.format.extent5038280 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza chování zákazníkůcs
dc.subjectelektronickécs
dc.subjecthrycs
dc.subjectsociálnícs
dc.subjectsíťcs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcasualcs
dc.subjectcustomer behaviour analysisen
dc.subjectelectronicen
dc.subjectgamesen
dc.subjectsocialen
dc.subjectnetworken
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcasualen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu her sociální sítěcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Behaviour in the Social Network Games Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNAV274_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam