Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoziel, Michalcs
dc.contributor.authorNiemiecová, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:12Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:12Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96725
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPráce se zabývá základními pojmy spojenými s reklamou a rozhlasovým vysíláním, právní a mimoprávní regulací reklamy, regulačními orgány a skrytou reklamou v rozhlasovém vysílání. Hlavním cílem práce je komplexní pohled na problematiku reklamy v rozhlasovém vysílání a její regulace. Dílčími cíly jsou: porovnání rozdílů mezi veřejnoprávním a soukromoprávním rozhlasovým vysíláním, cenové rozdíly mezi nabídkami reklamního prostoru zástupců nejposlouchanějších celoplošných stanic duálního systému a nakonec právní a mimoprávní regulace tohoto média. Okrajově je v práci rozebrána skrytá reklama v rozhlasovém vysílání, jakožto jedna z nekalosoutěžních obchodních praktik, podpořena příklady z praxe.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the basic terms related to advertisement and radio broadcasting, legal and illegal regulation of advertisement, regulatory authorities and surreptitious advertisement in radio broadcasting. The main purpose of this thesis is a comprehensive view on the issue of advertising in radio broadcasting and its regulation. Comparison of differences between public and private radio broadcasts, the price differences between advertising space offered by the representatives of the most listened all-over stations in dual broadcasting system as well as legal and non-legal regulations of this media are considered partial aims. Surreptitious advertisement in radio broadcasting is dealt with only marginally considering it as one of unfair business practice, supported by examples of practice.en
dc.format.extent2131410 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklama, rozhlasové vysílání, Rada pro rozhlasové vysílání, Rada pro reklamu, zákon o regulaci reklamy, Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání, skrytá reklama.cs
dc.subjectAdvertisement, radio broadcasting, Council for Radio and TV Broadcasting, Czech Advertising Standards Council, Act on Advertising Regulation, Broadcasting Act, surreptitious advertisement.en
dc.titleReklama v rozhlasovém vysílání a její regulacecs
dc.title.alternativeAdvertising in Radio Broadcasting and its Regulationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChválek, Jancs
dc.date.accepted2013-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNIE091_EKF_N6208_6208T011_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam