Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorHradilová, Jitkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:16Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:16Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96734
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na analýzu chování spotřebitelů na trhu piva a na zjištění jejich preferencí u zákazníků konkrétní značky piva, a to piva Zubr. Cílem této práce bylo zjištění preferencí všech oslovených respondentů, ale také porovnání těchto preferencí mezi respondenty z Olomouckého a Zlínského kraje. Zjišťován byl především nejoblíbenější produkt Pivovaru Zubr a.s., názory respondentů na kvalitu piva, zhodnocení ceny, důvody koupě piva či oblíbená značka piva, aj. V úvodní části práce je uvedena stručná charakteristika Pivovaru Zubr, a.s. Teoretická východiska jsou vysvětlena a přiblížena ve druhé kapitole. Mezi hlavní pojmy této kapitoly patří chování spotřebitele a jeho modely, dále faktory ovlivňující spotřební chování, psychologické faktory a typologie spotřebitele. Praktická část je založena na vyhodnocení sestaveného dotazníku a tvoří nejdůležitější část diplomové práce. Navazuje na ni poslední kapitola obsahující navržené návrhy a doporučení, sestavené na základě výsledků dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThe focus of this diploma thesis was to analyse consumer behaviour in the beer market and to determine customer preferences of a specific brand of beer, namely Zubr beer. The aim of this thesis was to determine the preferences of all respondents and to compare these preferences among respondents of Olomouc and Zlín Region. A survey has been carried out in order to determine the most popular product of Přerov Brewery, respondents' opinions on beer quality, their price evaluation, the reasons for buying beer or respondent’s favourite brand of beer, etc. A brief characteristic of Zubr Brewery, Inc. is to be found in the first part of the thesis. Theoretical background information is explained in the second chapter. The main concepts in this chapter include consumer behaviour and its models, as well as factors affecting consumer behaviour, psychological factors and typology of consumers. The research is based on the evaluation of a questionnaire and makes up the most important part of the thesis. The research is followed up by the final chapter which contains suggestions and recommendations, compiled on the basis of the survey results.en
dc.format.extent2232011 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpivovar, Zubr, Přerov, preference, dotazníkové šetření, analýzacs
dc.subjectbrewery, Zubr, Přerov, preference, questionnaire survey, analysisen
dc.titleAnalýza preferencí spotřebitele na trhu pivacs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Preferences on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJuřicová, Annacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA402_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam