Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorČaňová, Anetacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:22Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:22Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96751
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je aplikace moderních trendů v marketingové komunikaci pro mlékárnu. Cílem práce je analýza moderních komunikačních trendů a navržení nejvhodnějších z nich pro Mlékárnu Valašské Meziříčí. Následným cílem doporučených komunikačních aktivit je zviditelnění produktů z portfolia Mlékárny a rozšíření možnosti propagace prostřednictvím nových trendů marketingové komunikace jako je guerilla marketing, sociální marketing, digitální marketing apod. Výzkum je proveden kombinací dotazníkového šetření a individuálních hloubkových rozhovorů.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the application of modern trends in marketing communication in dairy company. Object of this thesis is analyze modern communication trends and devise the best of the trends for Mlékárna Valašské Meziříčí. Object of the communication trends which were devised, is the visibility from Mlékárna Valašské Meziříčí portfolio products and expansion threw new trends like guerilla marketing, social marketing, digital marketing etc. This research is formed by questionnaire and individual conversations.en
dc.format.extent1827195 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectguerilla marketingcs
dc.subjectvirový marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectsociální marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectindividuální hloubkový rozhovorcs
dc.subjectguerilla marketingen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectindividual conversationsen
dc.titleAplikace moderních trendů v marketingové komunikaci pro mlékárnucs
dc.title.alternativeApplication of Modern Trends in Marketing Communication in the Dairy Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCAN025_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record