Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlová, Vlastacs
dc.contributor.authorRybovičová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:23Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:23Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96753
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractFilmový průmysl se nachází ve stále sílící konkurenci. Společnosti musejí hledat konkurenční výhody, nejvhodnější strategii, neustále se zdokonalovat a svou pozornost zaměřit na spokojenost zákazníka. Cílem diplomové práce je posoudit konkurenceschopnost multikina společnosti CineStar s.r.o. v Ostravě. Analyzovat prostředí, ve kterém společnost působí a spokojenost zákazníků. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu konkurence, konkurenceschopnost, strategie, hodnotový řetězec. Jsou zde také objasněny jednotlivé metody, postupy, nástroje v diplomové práci použité. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých metod jako jsou, PEST analýza, hodnotící externí prostředí podniku, Porterův model pěti konkurenčních sil a metoda VRIO, jež se zabývá oborovým odvětvím společnosti. SWOT analýza hodnotí interní prostředí podniku. Hodnocena je také spokojenost zákazníků. V práci jsou také navrhnuta určitá doporučení, která by měla snižovat nedostatky společnosti a vést k upevnění konkurenčního postavení.cs
dc.description.abstractFilm industry is in the increasing competition. Enterprises have to search competitive advantages, the best strategy. Incessantly must be perfect and must focus on customers satisfactions. The aim of the work is assessment of competitiveness of the Multiplex Cinestar Ltd. in Ostrava. Analysis business environment and customers satisfaction. Theoretical part is focusing on terms competition, competitiveness, strategy and value chain. In this part methods, analysis and instruments are explaining which was used in the work. Practical part is given on aplication metods. PEST analysis, this analysis evaluated business environment, Porter´s model and VRIO method evaluated subject environment of company. SWOT analysis evaluated internal environment. In this part the customers satisfaction is evaluated. In this work are designed solution, which are to eliminate shortcoming of the company and secure competitive position.en
dc.format.extent3046845 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjecthodnotový řetězeccs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmultikinocs
dc.subjectinterní prostředícs
dc.subjectexterní prostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterův modelcs
dc.subjectmetoda VRIO.cs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectvalue chainen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmultiplexen
dc.subjectinternal environmenten
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectPEST analysis, SWOT analysisen
dc.subjectPorter´s modelen
dc.subjectVRIO method.en
dc.titleVyhodnocení konkurenceschopnosti multikina CineStar (Ostrava), s.r.o.cs
dc.title.alternativeEvaluation of Competitiveness of the Multiplex CineStar (Ostrava) Ltd.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMílková, Hanacs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRYB119_EKF_N6208_6208T020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam