Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBalášová, Luciecs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:23Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:23Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96754
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována analýze konkurence kaváren, které se nachází ve městě Krnov. Cílem práce je kavárny charakterizovat a určit jejich konkurenceschopnost. V první části práce byl popsán trh kaváren a teoretická východiska analýzy konkurence. V praktické části byla provedena analýza získaných dat, podle které byla určena nejhůře hodnocená kavárna. Data byla získána prostřednictvím metody mystery shopping. Pro tuto kavárnu byly následně sestaveny návrhy a doporučení pro zvýšení její konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the analysis of competition of cafes which are located in Krnov. The aim of this paper is to characterize cafes and determine their competitiveness. In the first part was described market of cafes and theoretical analysis of competition. In the practical part there was made an analysis of the acquired data according to which the worst cafe was evaluated. The data were obtained via mystery shopping. For this cafe suggestions and recommendations were subsequently compiled to increase its competitiveness.en
dc.format.extent3618862 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurence, služby, kavárny, mystery shopping, analýza.cs
dc.subjectCompetition, service, cafes, mystery shopping, analysis.en
dc.titleAnalýza konkurence kaváren ve městě Krnovcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Cafes in Krnoven
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJuřicová, Annacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL289_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record