Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorSabelová, Petracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:28Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:28Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96766
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o zhodnocení výrobkové strategie podniku. Jsou zde vypracovány metody strategické analýzy, mezi které patří PESTLE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, hodnototvorný řetězec, analýza 7 S, finanční analýza a SWOT analýza. Dále jsou sestaveny matice BCG a GEC, patřící mezi metody portfolio analýzy. Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy, portfolio analýzy a zhodnocení současné výrobkové strategie s návrhy na zlepšení, které povedou k výhodnějšímu postavení podniku a k lepšímu postavení na trhu mezi konkurencí.cs
dc.description.abstractThis thesis deals to evaluating of the product strategy of the company. There are methods developed strategic analysis, including PESTLE analysis, Porter's five forces model, value chain, analysis 7 S, financial analysis and SWOT analysis. BCG matrix and GEC matrix, some of the methods of portfolio analysis are assembled. The aim of this thesis is to perform strategic analysis, portfolio analysis and evaluate to current product strategy with suggestions for improvements that will lead to a more preferable position of the company and to better market position among its competitors.en
dc.format.extent3385554 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVýrobková strategiecs
dc.subjectPESTLE analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjecthodnototvorný řetězeccs
dc.subjectanalýza 7 Scs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectGEC matice.cs
dc.subjectProduct strategyen
dc.subjectPESTLE analysisen
dc.subjectPorter's five forces modelen
dc.subjectvalue chainen
dc.subject7 S analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectGEC matrix.en
dc.titleZhodnocení výrobkové strategie podnikucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Product Strategy of the Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠpatenka, Karelcs
dc.date.accepted2013-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAB067_EKF_N6208_6208T020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam