Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBednarský, Jiřícs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:28Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:28Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96768
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV diplomové práci, zabývající se marketingovou komunikací na trhu čistírenských služeb, se zaměřuji na firmu Dry Clean, čistírnu textilu a oděvů. Práce je rozdělena do několika částí. V první, teoretické části, je charakterizována firma Dry Clean, na kterou jsou aplikovány všechny prvky práce. Následují teoretická východiska marketingové komunikace, kde jsou popsány nástroje komunikace, kterých bylo využito v návrzích práce. Následná Praktická část zahrnuje analýzu primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, zaměřeným na současnou marketingovou komunikaci firmy a chování zákazníků při vyhledávání informací dané problematiky. Cílem bylo zjistit, co ovlivňuje zákazníky při vyhledávání čistíren a kde zákazníci vyhledávají čistírny, kde hledají informace o čištění a jak reagují na současné marketingové aktivity firmy. Na základě provedené analýzy byly stanoveny návrhy a doporučení, které by firmě Dry Clean měly pomoci změnit názor spotřebitelů na využívání čistíren a přimět je k častějšímu, případně opakovanému využití služeb.cs
dc.description.abstractThis master thesis focuses on marketing communications in the dry cleaning industry. I will specifically base the thesis on the company Dry Clean, which specializes in textile and clothes cleaning. The theoretical part of the thesis gives a description of the company Dry Clean, on which all aspects of the subject will be based. The following part of the thesis introduces a theoretical framework to marketing communications, where all marketing communication instruments used in this paper will be specified. The application part of the thesis will analyze primary data gathered through surveys focused on current marketing communication strategy of the company and on the behavior of customers during information gathering regarding the specified services. The aim is to find out what influences customers in their search for dry-cleaning services, where and how they conduct their search and how they react to current marketing activities of the company. Based on this analyses I will try to come up with recommendations for the company to help it improve its image a persuade customers to use its services more frequently.en
dc.format.extent4245440 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjectmoderní komunikacecs
dc.subjectmarketingová propagacecs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectprimární výzkumcs
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjectmodern communicationen
dc.subjectmarketing promotionen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectprimary researchen
dc.titleNávrh marketingové komunikace na trhu čistírenských služebcs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication on the Dry cleaning Services Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBED182_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam