Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorDoleželová, Irenacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:35Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:35Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96787
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza konkurence na trhu s cyklistickým vybavením. Cílem diplomové práce je navrhnout taková řešení, která pomohou zvýšit firmě Godzzila Bikes Shop její konkurenceschopnost a získat tak silnější a stabilnější postavení na trhu. V teoretické části je charakterizována obecná problematika konkurence, analýzy konkurence a metod analýzy konkurence. V praktické části je provedena analýza konkurence na trhu s cyklistickým vybavením s využitím Porterovy analýzy konkurenčních sil a výzkumných metod mystery shopping a mystery mailing. Na základě výsledků analýzy konkurence uvádím návrhy a doporučení, které by mohly zlepšit konkurenceschopnost Godzzila Bikes Shop a zlepšit tak její postavení na trhu.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is dealing with competition analysis on the cycling equipment market. The aim of this thesis is to propose solutions that will help to increase company the competitiveness of the Godzzila Bikes Shop, to get stronger and to get more stable market positions. In the theoretical part are described general issues of competition, competition analysis and methods of the competition analysis. In the practical part of the thesis is realized competitive analysis on the cycling equipment market using Porter's five forces model and research methods mystery shopping and mystery mailing. Based on the results of this competitive analysis I present suggestions and recommendations that could improve the competitiveness of the Godzzila Bikes Shop and improve its market position.en
dc.format.extent3843915 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectPorterova analýza konkurenčních silcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery mailingcs
dc.subjectcyklistické vybavenícs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectPorter's five forces modelen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery mailingen
dc.subjectcycling equipmenten
dc.titleAnalýza konkurence na trhu s cyklistickým vybavenímcs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Cycling Equipment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomeš, Pavelcs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOL238_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record