Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorŠafářová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:39Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:39Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96801
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá spotřebitelské postoje na farmaceutickém trhu. Cílem práce je zjistit skutečné postoje a názory spotřebitelů na volně prodejné léky a to zejména těch, kteří tyto produkty nakupují. Součástí práce je kvantitativní výzkum prováděný formou osobního dotazování u návštěvníků dvou vybraných lékáren. Na základě výsledků analýzy postojů jsou nadefinovány jednotlivé segmenty zákazníků, vznikla tak tedy nová typologie zákazníků.cs
dc.description.abstractThis thesis examines consumer attitudes on the pharmaceutical market. The target of the work it´s to find out the real attitudes and opinions of consumers on OTC medicines, especially those who are buying these products. A part of the work is quantitative research, witch was make as a personal interviews of visitors two selected pharmacies. Based on the analysis of attitudes are defined customer segments, and thus created a new typology of customers.en
dc.format.extent3540614 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfarmaceutický trhcs
dc.subjectdoplňky stravycs
dc.subjectvolně prodejné lékycs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectregresní analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjectpharmaceutical marketen
dc.subjectsupplementsen
dc.subjectOTC medicinesen
dc.subjectattitudesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectregression analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjecttypology of consumersen
dc.titleAnalýza postojů na trhu s farmaceutickými produktycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Attitudes on the Pharmaceutical Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAF090_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam