Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorVítková, Sandracs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:43Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:43Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96810
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je návrh designu služeb nákupního centra. V této práci byly využity dvě metody marketingového výzkumu, dotazování a skupinový rozhovor. Cílem dotazníkového šetření byla analýza spokojenosti zákazníků zábavního a nákupního centra Forum Nová Karolina. Cílem skupinového rozhovoru bylo zjištění spokojenosti zákazníků z pohledu zaměstnanců vybraných obchodů nákupního centra Forum Nová Karolina. Na konci diplomové práce jsou navrženy doporučení, které by měly zlepšit nynější služby a zajistit, aby bylo nakupování pro zákazníky pohodlnější.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma is design of shopping center services. In this diploma were used methods of marketing research, especially questioning and focus group. The aim of the questioning was to analyze customer satisfaction of entertainment and shopping center Forum Nová Karolina. The aim of the focus group was to identify customer satisfaction in terms of employees from selected shops of shopping centre Forum Nová Karolina. At the end of diploma are designed recommendations, which should improve actual services and make shopping more comfortable.en
dc.format.extent5915195 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectDesigncs
dc.subjectDesign služebcs
dc.subjectNákupní centrumcs
dc.subjectSkupinový rozhovorcs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectSpokojenost zákazníkůcs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectServicesen
dc.subjectDesign Servicesen
dc.subjectShopping Centeren
dc.subjectFocus Groupen
dc.subjectQuestioningen
dc.subjectCustomer Satisfactionen
dc.subjectMarketing Servicesen
dc.titleNávrh designu služeb nákupního centracs
dc.title.alternativeDesign of Shopping Centre Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVIT212_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam