Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorHelebrandová, Irenacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:47Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96824
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje proces prodeje společnosti na stavebním trhu. Cílem práce bylo zhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Českomoravský beton, a.s. v Moravskoslezském kraji prostřednictvím analýzy procesu prodeje a dotazníkového šetření. Hodnocen byl celkový přístup a jednání společnosti. Na základě zjištěných údajů byla navržena doporučení, která přispějí k větší spokojenosti zákazníků a zefektivní celý proces prodeje.cs
dc.description.abstractThe thesis analyzes the sales process of the company on the building market. The aim of this thesis was to evaluate the customer satisfaction Českomoravský beton joint-stock co. in the Moravian-Silesian region using the analysis of the sales process and the survey. It evaluated the overal approach and conduct. The proposed recommendations were based on the facts, that will contribute to greater customer satisfaction and more effective of the entire sales process.en
dc.format.extent5265433 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproces prodejecs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectprodejcecs
dc.subjectmoderní formy prodejecs
dc.subjectsales processen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectselleren
dc.subjectmodern forms of salesen
dc.titleAnalýza procesu prodeje na stavebním trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Sales Process on the Building Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubový, Radimcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEL083_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record