Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBednařík, Jancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:47Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96826
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractAutor diplomové práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace B-to-B firmy. Za tímto účelem byl osloven majitelem dopravní firmy, kterou i přes velký potenciál postihla krize. Autor si na základě teoretických poznatků a analýzy konkurence stanovil následující cíl: za co nejnižší cenu a s využitím všech možných metod vytvořit marketingovou komunikaci, která pomůže firmě opět získat zakázky, a tím ji zachrání ze stávající krize. Každý krok marketingové komunikace autor vzápětí převádí přímo do praxe a je mu tak umožněna jedinečná analýza. Pomocí přehledných grafů je dokazována účinnost nově fungujícího webu, internetové reklamy, videí a letákové kampaně. Průběh těchto činností doprovází snaha o vytvoření působivé firemní image. Práce je ojedinělá v tom, že se nepohybuje pouze v teoretických rovinách jako většina vysokoškolských prací. Navrhovaná marketingová komunikace byla kompletně zrealizována. V závěru práce může tedy autor objektivně posoudit, zda jeho nově vytvořená marketingová komunikace byla skutečně účinná.cs
dc.description.abstractAuthor of the thesis deals with the creation of marketing communication B-to-B company. He was approached to do that by the owner of the transport company that despite the great potential hit the crisis. Based on theoretical knowledge and analysis of the competition, the author set the following goal: for as low price as possible and using all the possible methods create a marketing communication that will help the company to regain the customers and thereby save it from the current crisis. Each step of the marketing communication converts the author immediately into practice and enable the unique analysis. With the help of the well arranged graphs is proved the efficiency of the newly functioning website, internet advertising, videos and leaflet campaign. The progress of these activities is accompanied by the effort to create the impressive image of the company. The thesis differs from the majority of thesis because it does not remain only at the theoretical level. The suggested marketing communication was fully implemented. In conclusion of the thesis the author can objectively consider whether the newly created marketing communication was really effective.en
dc.format.extent9177172 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectB-to-B marketingcs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjecttvorba webucs
dc.subjectinternetová reklamacs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectB-to-B marketingen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectweb designen
dc.subjectinternet advertisingen
dc.subjectfocus groupen
dc.titleNávrh marketingové komunikace B2B firmycs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Communication of B2B Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBED180_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam