Show simple item record

dc.contributor.advisorRozehnalová, Naděždacs
dc.contributor.authorMoravec, Petrcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:49Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:49Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96831
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractJméno studenta: Bc. Petr Moravec Název diplomové práce: Právní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trh Tato diplomová práce má za úkol analyzovat proces vstupu českého subjektu na ruský trh. První část práce popisuje základní charakteristiku ruského trhu. Druhá část se zaměřuje na vymezení faktorů ovlivňující vstup podniků na zahraniční trh. Třetí kapitola nastiňuje základní formy vstupů subjektů na ruský trh a poslední kapitola modeluje vstupy podniku na ruský trh.cs
dc.description.abstractName of student: Bc. Petr Moravec Title of thesis: Legal, Economic and Marketing Factors Affecting the Entry of Czech Entity into the Russian Market The main task of this work is to analyse the entry of the Czech entity onto the Russian market. The first part describes the basic characteristics of the Russian market. The second part focuses on defining the factors affecting businesses entering foreign markets. The third chapter outlines the basic forms of the entities entering the Russian market and the last chapter models the entry onto the Russian market.en
dc.format.extent6181530 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRuská federacecs
dc.subjectzahraničnícs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectformycs
dc.subjectvstupycs
dc.subjectprávnícs
dc.subjectmarketingovécs
dc.subjectekonomickécs
dc.subjectaspektycs
dc.subjectRussian Federationen
dc.subjectforeignen
dc.subjectmarketen
dc.subjectformsen
dc.subjectentryen
dc.subjectlegalen
dc.subjectmarketingen
dc.subjecteconomicen
dc.subjectaspectsen
dc.titlePrávní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trhcs
dc.title.alternativeLegal, Economic and Marketing Factors Affecting the Entry of Czech Entity into the Russian Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGajdošík, Radekcs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOR230_EKF_N6208_6208T011_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record