Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMutinová, Tereziecs
dc.contributor.authorPtáčková, Renatacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:56Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:56Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96849
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractKaždý podnik by měl mít jasně stanovené cíle a postupy, kterými těchto cílů dosáhne, nelze úspěšně řídit organizaci, která nemá určen směr svého působení. Cílem této práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou společnost, která by pozvedla jméno společnosti a zároveň upevnila její pozici na trhu. První část je věnována teoretické oblasti, která je podkladem pro vypracování praktické části. Jsou zde objasněny metody externí analýzy prostředí a metody interní analýzy podniku. Následně je představena společnost a její historický vývoj. Tato prezentace společnosti je doplněna popisem základních produktů. Na základně provedení analýz PEST, Porterova modelu konkurenčích sil, BCG matice a SWOT analýzy, jsou navržena doporučení pro vývoj společnosti.cs
dc.description.abstractEvery company should have clearly defined objectives and procedures to achieve them because it is not possible to successfully manage an organization which hasn´t defined a direction of its activity. The aim of this thesis is to design an appropriate strategy for the selected company which would raise the name of the company and strengthen its market position. The first part focuses on the theory as a base for the second practical part. Methods of external environment analysis and also internal analysis of the company are clarified there. The following is a presentation of the company and its historical development which is accompanied by a description of basic products. At the end recommendations for the development of the company based on PEST analysis, Porter's model of rival forces, BCG matrix and SWOT analysis are formulated.en
dc.format.extent11128859 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectcílcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectprostředí.cs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectgoalen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectenvironment.en
dc.titleNávrh strategie pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeThe Proposal of the Strategy for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePetruželová, Simonacs
dc.date.accepted2013-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPTA083_EKF_N6208_6208T037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam