Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorHoďová, Andreacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:04:57Z
dc.date.available2013-06-26T11:04:57Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96854
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza konkurence bižuterie. Práce je rozdělena do několika částí. Na začátku je charakterizováno makroprostředí trhu bižuterie, definován pojem bižuterie, její historie a na závěr je představena bižuterie Claire´s a její konkurenti. Teoretická část se zabývá analýzou konkurence, spotřebním chováním a charakteristikou úspěšného prodeje. Marketingový výzkum formou mystery shoppingu byl zaměřen na porovnání důležitých faktorů, které mohou výrazně ovlivnit rozhodnutí zákazníka o koupi. Na základě získaných teoretických poznatků a provedeného marketingového výzkumu byly zjištěny výhody a nevýhody bižuterie Claire´s, a sestaveny návrhy a doporučení, které by bižuterii mohly pomoci v konkurenčním boji.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the analysis of fashion jewellery competition. The thesis is divided into several parts. The macro-environment of the jewellery market is characterized at the beginning of the paper, followed by the term „fashion jewellery“ and its history. The main focus is on Claire’s jewellery and its competitors. The theoretical part consists of competition analysis, consumer behavior, and characteristics of the successful sale. The market research performed by „mystery shopping“ was focused on the comparison of important factors which may significantly influence customers‘ buying decisions. Theoretical findings and market research results helped identify advantages and disadvantages of Claire’s fashion jewellery. These were subsequently used in creating recommendations and suggestions that would help Claire’s jewellery be successful among the fashion jewellery competition.en
dc.format.extent5160094 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční analýzacs
dc.subjectbižuteriecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectúspěch prodejecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectfashion jewelleryen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectsuccessful saleen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleAnalýza konkurence bižuteriecs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Jewelleryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJuřicová, Annacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOD067_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record