Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorSalamonová, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:00Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96862
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá působením reklamy na cílový segment. Pro výzkum byl zvolen trh čokolád, který se zaměřuje na děti i dospělé. Reklamy čokoládových výrobků se většinou snaží působit na děti, které pak ovlivňují rodiče při koupi. Práce měla zjistit především to, zda je tento způsob reklamy účinný. V praktické části byla použita metoda hromadného rozhovoru s rodiči i dětmi. Kromě obecných dotazů byly při rozhovorech zjišťovány i postřehy ke značkám Kinder a Milka. Rozhovor pak byl u dospělých respondentů doplněn dotazníkem. Výsledky práce by mohly být základem pro hlubší psychologické výzkumy, či výzkumy firem zabývajících se výrobou čokolád.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the effects of advertising on the target segment. For research was chosen the chocolate market, which focuses on both children and adults. Advertisements of chocolate products usually try to influence children, who after that affect their parents at purchase. The primary aim of thesis was to find out if it is an effective method of advertising. In the practical part there was used a method of collective interview with the parents and children. In addition to general questions we were realizing notes to Kinder and Milka brands. The adult respondents also filled in the questionnaire. The results of the thesis could be the basis for a deeper psychological research or a research of companies engaged in the chocolate production.en
dc.format.extent1425435 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza působení reklamycs
dc.subjectcílový segmentcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectKindercs
dc.subjectMilkacs
dc.subjectpsychologie reklamycs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjecttrh čokoládcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalysis of the impact of advertisingen
dc.subjecttarget segmenten
dc.subjectquestionnaire investigationen
dc.subjectKinderen
dc.subjectMilkaen
dc.subjectpsychology of advertisingen
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectchocolate marketen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza působení reklamy na cílový segmentcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of Advertising on the Target Segmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAL0012_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam