Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorZahumenský, Tadeášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:03Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:03Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96870
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na uživatelské testování oficiálních internetových stránek florbalového klubu Torpedo Pegres Havířov. Cílem práce je zhodnocení současného stavu webu se zaměřením na použitelnost webu. K dosažení stanovených cílů je využito metod uživatelského testování webu. Úvodní část práce je věnována kompilaci teoretických poznatků z oblasti internetového marketingu, se zaměřením na použitelnost webu. Poté následuje charakteristika prostředí florbalového klubu, obsahující popis prvků marketingového mixu, internetových stránek klubu a charakteristiku trhu, na kterém klub působí. V kapitole metodiky výzkumu je popsána přípravná a realizační fáze výzkumu, včetně struktury scénáře k provedenému testování. Následná analýza obsahuje vyhodnocení uživatelského testování a krátké nastínění možných způsobů řešení pro nalezené problémy. Konkrétní návrhy řešení k odstranění nejvýraznějších problémů webu jsou uvedeny v závěrečné kapitole prácecs
dc.description.abstractThis thesis is focused on user testing official website floorball club Torpedo Pegres Havirov. To achieve the set objectives are used methods of user testing website. The introductory part is devoted to a compilation of theoretical knowledge in the sphere of internet marketing, focusing on the usability of the site. Followed characteristics environment floorball club, describing the elements of the marketing mix, club websites and market characteristics on which the club operates. The chapter the research methodology describes preparatory and implementation phases of research, including the script carried out for testing. Follow analysis includes the evaluation of user testing and a brief outline of the possible ways for solving the problem. Concrete proposals for solutions to remove the most significant site issues are presented in the final chapter of the thesis.en
dc.format.extent9097107 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectflorbalový klub, uživatelské testování, internetový marketing, použitelnost, internetové stránkycs
dc.subjectfloorball club, user testing, internet marketing, usability, websiteen
dc.titleUživatelské testování internetových stránek florbalového klubucs
dc.title.alternativeUser Testing of Website for Floorball Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAH126_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam