Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlová, Vlastacs
dc.contributor.authorValošek, Radekcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:09Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:09Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96884
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce je Konkurenceschopnost podniku Škoda AUTO, a.s. Cílem práce bylo zjistit konkurenceschopnost automobilky na území České republiky, a poté podat návrhy a doporučení, pro upevnění pozice na trhu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. V první části jsou popsána teoretická východiska vybraných oblastí a vysvětleny pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, nové pojetí konkurence a metody, které analyzují konkurenci. V druhé části je představena společnost Škoda AUTO, a.s. Třetí část, je část praktická a aplikační, jsou zde použity metody a aplikovány analýzy, které úzce souvisí s daným podnikem. V poslední části budou navrženy doporučení, které by mohly zvýšit konkurenceschopnost společnosti.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is the competitiveness of the company Škoda Auto, as The aim of this work was to determine the competitiveness of automakers in the Czech Republic, and then make proposals and recommendations for strengthening its position in the market. The thesis is divided to four parts. The first part describes the theoretical background of the selected areas and explains concepts such as competition, competitiveness, competitive advantage, new concepts of competition and methods to analyze the competition. The second part consists of Skoda Auto, as The third part is a part of a practical application, there are methods used and applied analysis, which is closely connected with the company. The last part will be proposed recommendations that could improve the company's competitiveness..en
dc.format.extent1868974 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, model IDINMOSU, metoda BSC, Škoda AUTO, a.s., externí prostředí, interní prostředí, makrookolí, mikrookolí, Hyundai, Kia, Volkswagen.cs
dc.subjectCompetition, competitiveness, competitive advantage, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, model IDINMOSU, BSC method, Skoda Auto, a.s, external environment, internal environment, macro environment, micro environment, Hyundai, Kia, Volkswagen.en
dc.titleKonkurenceschopnost podniku Škoda AUTO, a. s.cs
dc.title.alternativeCompetitiveness of the Company Škoda AUTO, plc.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHába, Matoušcs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL629_EKF_N6208_6208T020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam