Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBeňová, Ivanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:10Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:10Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96885
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu lyžařských středisek. Cílem práce je sledovat preferenci výběru lyžařského střediska a zjistit na kterých faktorech respondentům záleží při výběru lyžařského střediska. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Bylo zjištěno, že pro respondenty je nedůležitějším faktorem kvalita sjezdovek a cena skipasů, naopak vybavení resortu sedačkovou lanovkou není příliš důležité. Nejoblíbenějším lyžařským střediskem je Ski areál v Bílé. Respondenti informace o resortech nejčastěji získávají od svých přátel a známých. Vysoký počet dotazovaných informace hledá na internetu. Téměř tři čtvrtiny respondentů využívá služeb ubytovacích zařízení. Ze zjištěných dat byly formulovány návrhy a doporučení pro resorty Bílá, Kouty, Dolní Morava a Razula ve Velkých Karlovicích. Návrhy byly cílené na provozovatele sjezdovek, hotelový management a obce.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the consumer behaviour analysis on the ski resorts market. The aim is follow the preferences of choosing the ski resort and to find out which factors matter in the selection of respondents. Research was conducted by questionnaire survey. The most important factor is quality of downhill courses and price of ski passes, chair lift is not too important. The most popular resort is a ski resort in Bílá. The most frequent source of information for the respondents are word of mouth. A lot of respondents is looking for information on the Internet. Three quarters of respondents use accommodation. From the obtained data were formulated proposals and recommendations for chosen resorts. The proposals were targeted to operators of ski resorts, hotel management and representatives of the village.en
dc.format.extent4422098 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectlyžařská střediskacs
dc.subjectKupní rozhodovací procescs
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectPurchase Behavioren
dc.subjectConsumer, Ski Resorts, Buying Decision Processen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu lyžařských středisekcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Ski Resorts Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magdacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEN331_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record