Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorKučeja, Václavcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:15Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:15Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96901
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza konkurence squashového střediska Squash Centrum Ostrava. Cílem je analyzovat trh squashových center v Ostravě, poukázat na nedostatky, které z výzkumu vzešly, prezentovat doporučení k jejich odstranění a navrhnout způsoby řešení a kroky vedoucí k získání konkurenční výhody firmy, k udržení stávající klientely a přilákání nových potenciálních zákazníků. Práce je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve jsou popsána teoretická východiska (analýza konkurence, konkurenční strategie, marketingový mix služeb včetně marketingového mixu služeb ve sportu a metoda Mystery shopping), dále charakteristika Squash centra Ostrava a jeho konkurentů a metody výzkumu (Mystery shopping, dotazníkové šetření). Praktická část obsahuje analýzu výsledků výzkumu včetně její slovní a grafické interpretace. Závěr práce je věnován návrhům a doporučením vedení střediska pro zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledky této práce by mohly sloužit k odhalení hlavních nedostatků střediska tak, aby se docílilo efektivnějšího poskytování služeb a k udržení, resp. zvýšení návštěvnosti a konkurenceschopnosti střediska.cs
dc.description.abstractThe topic of the Diploma thesis is the competition analysis of a squash centre Squash Centrum Ostrava. The aim is to analyze the market of squash center in Ostrava, to point out the shortcomings that have emerged from the research, to present recommendations to eliminate those shortcomings and to suggest ways to gain a competitive advantage, to maintain the current customers and to attract new potential customers. The work is divided into several chapters. At first the theoretical background is describes (competition analysis, competitive strategy, marketing mix of services including marketing mix of services in sport and Mystery Shopping method), then characteristics of Squash center Ostrava and its competitors and research methods (Mystery shopping, survey). The practical part contains analysis of the researched results, including verbal and graphical interpretation. The conclusion is devoted to suggestions and recommendations for the management of the centre to increase its competitiveness. The results of this study could be used to reveal major shortcomings of the squash centre so as to achieve more effective services providing and to maintain or to increase the attendance and the competitiveness of the squash center.en
dc.format.extent16042099 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectsquashcs
dc.subjectSquash centrum Ostravacs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsquashové střediskocs
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectsquashen
dc.subjectSquash Centre Ostravaen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectsporten
dc.subjectsquash centreen
dc.titleAnalýza konkurence squashového centracs
dc.title.alternativeCompetition Analysis of a Squash Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaločová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC518_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam