Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorČerná, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:17Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:17Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96904
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na zjištění a analýzu požadavků zákazníků na business to business trhu v oblasti nákladních vozidel. Zadavatelem výzkumu je Kopřivnická společnost Tatra, a.s., která vstoupila na trh s novým vozidlem Phoenix. Teoretická část popisuje profil společnosti Tatra, její historii, současný vývoj, portfolio výrobků. Následná část práce je věnována teorii o spokojenosti zákazníků. Přibližuji zde specifika zákazníků na business trhu. Praktická část přestavuje marketingový výzkum, který probíhal formou dotazníkového šetření. Cílem výzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s použitím zapůjčeného vozidla Phoenix, zjištění požadavků zákazníků a jejich náměty na zlepšení. Závěry výzkumu, doporučení i návrhy pro zadavatele jsou vytvořeny v rámci spolupráce s marketingovým oddělením společnosti Tatra.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on finding out and analyzing customer requirements on business to business market for trucks. The research is for a company Tatra Kopřivnice, which entered on the market with a new vehicle Phoenix. The theoretical part describes Tatra company‘s profile, its history, current development and product portfolio. Next section is focused on the theory of customer‘s satisfaction. I tried to explain customers’ specifics on the business market. The practical part presents marketing research, which was conducted through a questionnaire survey. The aim of research is to determine customers’ satisfaction with the use of a vehicle Phoenix, to determine customers’ requirements and their suggestions for improvement. The research findings, recommendations and proposals for contracting authorities are created in collaboration with the marketing department of the company Tatra.en
dc.format.extent2453409 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectpožadavky zákazníkůcs
dc.subjectbusiness to business trhcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectnákladní vozidlacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer requirementsen
dc.subjectbusiness to business marketen
dc.subjectcustomeren
dc.subjecttrucksen
dc.titleAnalýza požadavků zákazníků na trhu nákladních vozidelcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Requirements in the Truck Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChomič, Jurajcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER643_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam