Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorOulehla, Martincs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:18Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:18Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96905
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce byla komparace managementu a marketingu dvou veslařských klubů. V teoretické části byly vysvětleny pojmy, ze kterých bylo vycházeno v dalších kapitolách. Mezi základní pojmy patří následující: definice sportu, veslování, marketingu, nástrojů komunikačního mixu, managementu, a výzkumných metod. V hlavní části proběhlo za pomoci srovnání daných ukazatelů vyvození návrhů a doporučení, které by mohly pomoci oběma klubům určit jejich strategie do budoucích let. Pro naplnění cílů diplomové práce byly použity tyto výzkumné metody: analýza složení a práce managementu v klubech, rozhovor, dotazník, analýza marketingové komunikace v klubech, analýza příjmů a výdajů klubů za rok 2012 a na závěr vyhodnocení SWOT analýz.cs
dc.description.abstractThis thesis is aiming to compare management and marketing of two rowing clubs. The terminology is explained in the first part and following chapters are stated on this basis. Main concepts are for example: definitions of sport, rowing, marketing, communication mix tools, management and I also mentioned my research methods. In the main part I did using comparison given indicators come up with proposals and recommendations which could help both clubs define their strategies for future years. To accomplish objectives of this thesis I used particularly these methods: club management structure and work conditions analysis, interview, questionnaire, clubs marketing communication analysis, income and outcome analysis for 2012 and at the end of this paper summarization of SWOT analysis.en
dc.format80, [12] l. : il.cs
dc.format.extent2090875 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomparace, management, marketing, komunikační mix, SWOT analýza, klubové dokumentycs
dc.subjectcomparison, management, marketing, communication mix, SWOT analysis, club documentsen
dc.titleKomparace managementu a marketingu dvou veslařských klubůcs
dc.title.alternativeManagement and Marketing Comparison of two Rowing Clubsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVála, Jancs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOUL015_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam