Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorRestel, Simoncs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96909
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy a vyvozením návrhů a doporučení pro řešení identifikovaných nedostatků. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblastí zdrojů financování a sportovního marketingu sportovních organizací. Praktická část obsahuje analýzy vnějšího prostředí, základních zdrojů financování a marketingové komunikace vybraných klubů 1. Gambrinus ligy. Výsledky analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím marketingového výzkumu a SWOT analýzy, které slouží pro návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with analysis of marketing communication of 1. Gambrinus liga clubs and subscribes recommendations as solution for identified deficiencies. In the theoretical part the basic terms from financial resources and sport marketing are defined. Practical part includes analysis of external environment, main financial resources and marketing communication of specific clubs of 1. Gambrinus liiga. The results of the analysis are evaluated by SWOT analysis and marketing research, which create basis for final recommendations.en
dc.format83, [9] l. : il.cs
dc.format.extent2829125 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy,sportovní marketing,PEST analýza,analýza vnějšího prostředí,marketingový výzkum,SWOT analýza,Porterova analýza,analýza zdrojů financovánícs
dc.subjectmarketing communication analysis of 1. Gambrinus Liga Clubs,sport marketing,PEST analysis,external environment analysis, marketing research,SWOT analysis,Porters analysis, financial analysis of resourcesen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of 1. Gambrinus Liga Clubsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠvajdová, Lenkacs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRES0005_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam