Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorBarabášová, Simonacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:23Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:23Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96926
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu kavárenských řetězců, konkrétně kavárenského řetězce Ostravanka Coffee Shop s.r.o. se sídlem v Ostravě. Jejím cílem je prostřednictvím výzkumu analyzovat chování, strukturu a preference zákazníků, kteří tento řetězec navštěvují. Analýza je provedena na základě dat získaných pozorováním a zpracováním účetních dokladů. Zjištěné výsledky jsou využity k návrhům a doporučením, které by mohly být pro kavárenský řetězec přínosné a které by jeho majitelé mohli využít při tvorbě vlastní marketingové strategie.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the consumer behaviour of the coffee chain market, with a specific focus on the coffee chain Ostravanka Coffee Shop s.r.o. which is situated in Ostrava. The goal is to analyse the behaviour, structure and preferences of the customers who attend this coffee chain. Analysis is made according to data obtained from observing and processing bills. Its results are revealed in the sixth chapter which contains suggestions and recommendations useful for the coffee chain‘s owners to create their own marketing strategy.en
dc.format.extent3886946 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazník, spotřební chování, kavárenský řetězeccs
dc.subjectcustomer, consumer behaviour, coffee chainen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu kavárenských řetězcůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Coffee Chains Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR927_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam