Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorHonová, Markétacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:05:35Z
dc.date.available2013-06-26T11:05:35Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96961
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou vnímáním Jihokorejců v českém prostředí. Pro účely analýzy byl proveden marketingový výzkum založený na metodě osobního dotazování. Cílem bylo zjistit postoje respondentů ke korejské národnosti a korejskému managementu. První kapitola se zabývá charakteristikou Korejské republiky, korejské kultury a interkulturními rozdíly. Druhá kapitola se věnuje teoretickým východiskům analýzy image. V dalších kapitolách se nachází metodika výzkumu, analýza dat a doporučení na základě analýzy.cs
dc.description.abstractThis thesis occupies with perception analysis of South Koreans in the Czech environment. The analysis was based on marketing research, with questionnaire used as the method of data collection. The purpose of this thesis was to analyze opinions about Korean nationality and management. The first chapter deals with the characteristics of Korean republic, Korean culture and intercultural differences. The second chapter looks into the image analysis theory. The research methodology, data analysis and recommendation based on the analysis are to be found in the next chapters.en
dc.format.extent4283837 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImagecs
dc.subjectinterkulturní marketingcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectKorejská republikacs
dc.subjectImageen
dc.subjectintercultural marketingen
dc.subjectcultureen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectKorean Republicen
dc.titleAnalýza vnímání Jihokorejců v českém prostředícs
dc.title.alternativePerception Analysis of People from South Korea in the Czech Environmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHON155_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam